Primer amistoso de nuestro senior

| J. Estévez | SEN Masc. 1ª Autonomica

Bon dia a tots!

Només vol volia escriure 4 coses x dir que disfruteu molt aquest dia lliure (després de unes primeres semanes intenses) i comentar que estic molt content des partit d'ahir.

Tothom se va implicar molt i va lluitar. No diré durant es 40 minuts, pq a nes tercer quart varem tenir una "pájara" de ses que fan història, però estam en pretemporada i això comença a funcionar.

Per sa gent que no va venir, simplement dir que a sa primera part mos varem anar a nes descans guanyant 27-40. Simplement pq jugarem amb ritme i defensarem, ben liderats per n'Alex "El del carrito de la compra" Márquez, pilota que agafaba, pilota que eren 2 o 3 punts.

Val que a s'inici de sa segona part mos varen fer un parcial d'aquest q marquen època (que serveixi de lliçó per que no torni a passar). Així i tot varem seguir lluitant i estant dins es partit fins es darrer minut.

Resultat final (per es q no vengueren): 68-66

M'agradaria destacar sa implicació d'ahir de TOT s'EQUIP, Pep, Sito, Toni i tots es jugadors. Ahir vaig tornar a vestir-me de jugador de La Salle després de Maig de 2000 i sincerament vaig disfrutar molt i aquest equip me va transmetre MOLT BONES sensacions. Si feim lo q mos diuen i ens implicam disfrutarem molt!

Una abraçada, mos veim divendres.

Ugui, ugui, ugui... Salle!