Invitación Palma Air Europa

| CB La Salle | Comunicados

A continuación recogemos la información que el club Bahía San Agustín nos ha remitido sobre el estreno y uso habitual de Son Moix para los partidos de su equipo Palma Air Europa de liga Adecco Plata. El primer partido tendrá lugar el próximo 1 de marzo.

Destacar que los menores de 12 años no pagan entrada.

Com ja deveu sebre, el pavelló de Son Moix de Palma torna estar operatiu després de molta estona. El nostre equip de categoria Adecco Plata, el Palma Air Europa, jugarà a partir d’ara el seus partits en aquesta magnífica instal·lació.

El proper dissabte dia 1 de març hi disputarem el primer. Serà contra el CEBA Guadalajara a les 18:00 hores.

Com a gent de bàsquet que sou, volem que en sigueu part d’aquest retorn del bàsquet mallorquí a la instal·lació emblemàtica del nostre esport. Per tal motiu posam a la vostra disposició per aquest partit cinc invitacions que podreu recollir al vostre caseller de la federació balear els propers dies.

Igualment vos recordam que els menors de 12 anys no paguen entrada per si els voleu animar a que també hi assisteixin, aprofitant que aquest dia no hi ha competicions de categories base.

Esperant comptar amb la vostra presència al partit vos vull enviar una cordial salutació i posar-me a la vostra disposició pel que necessiteu.

Salutacions
Xavi Sastre